Visie op Facebook

Meepraten over films? Op de speciale Televisiefilm-Facebookpagina kunt u uw reactie achterlaten.

Adverteren


De Evangelische Omroep heeft ruim 400.000 leden en abonnees. We organiseren regelmatig evenementen en bijeenkomsten en hebben verschillende tijdschriften, onze internetdienst FilterNet en natuurlijk onze radio- en tv-programma’s. Voor adverteerders zijn er diverse mogelijkheden om een product groots te introduceren, een campagne langdurig te ondersteunen of (nieuwe) bedrijfsactiviteiten onder de aandacht te brengen.

Radio- en TV-programma’s & Internet

Voor geïntegreerde campagnes rond doelgroepen zijn uiteraard mogelijkheden genoeg om ook rond radio- en televisieprogramma’s ruimte in te kopen bij de STER. Wilt u meer weten over de advertentiemogelijkheden rondom onze radio- en televisieprogramma’s en op internet? Klik dan aan de rechterkant op de link van de STER.

Evenementen / bijeenkomsten

De EO organiseert regelmatig evenementen en bijeenkomsten voor de doelgroepen gezinnen, vrouwen, jongeren en kinderen. Er zijn diverse mogelijkheden voor bedrijven om zichzelf of hun producten onder de aandacht te brengen van de genoemde doelgroepen. Er is bijvoorbeeld de mogelijkheid om te adverteren in een programmaboekje, stands op de infomarkt, videowalls, sampling, sponsoring etc.

Een aantal grote evenementen waaraan bedrijven hun acties kunnen koppelen zijn de EO-Jongerendag en de Nederland Zingt-dag. Daarnaast worden er voor de verschillende doelgroepen diverse bijeenkomsten en conferenties georganiseerd.

Wilt u meer weten over de advertentiemogelijkheden op onze activiteiten neemt u dan contact op met ons productieburo Ben de Wild Productions 0342-473251 of stuur een e-mail naar info@remove-this.bendewild.nl

Of klik voor meer informatie op de link aan de rechterkant.

Magazines

Het wekelijks RTV-magazine Visie
Met een oplage van zo'n 120.000 exemplaren wordt dit blad gemiddeld door 2,9 personen gelezen, waarmee het bereik wekelijks bijna 350.000 lezers is. Hiermee is Visie een ideaal medium voor adverteerders die een groot bereik willen realiseren in de doelgroep gezinnen.

Het maandelijks vrouwenmagazine Eva
Het magazine Eva is gericht op vrouwen in de leeftijd van 35 tot 55 jaar met een christelijke geloofsovertuiging. Met een oplage van bijna 50.000 exemplaren en een lezersgemiddelde van 3 personen, heeft Eva maandelijks een gemiddeld bereik van bijna 150.000 vrouwen. De onderwerpen van Eva zijn lang van te voren bekend, zodat adverteerders de gelegenheid krijgen met hun advertenties in te spelen op de attentiewaarde die een betreffend nummer met zich meebrengt. Ideaal voor adverteerders die doelgericht een groot bereik onder de doelgroep vrouwen willen realiseren. Eva wordt ook verspreid in de losse verkoop in een geselecteerd aantal winkels.

Het tweemaandelijks jongerenmagazine BEAM

BEAM is gericht op christelijke jongeren in de leeftijd van 16 tot 25 jaar en heeft een oplage van 57.000 exemplaren. In de praktijk loopt de grens door tot 30 jaar. Lezersonderzoek wijst uit dat BEAM door 1,9 personen (bereik bijna 110.000 personen) wordt gelezen en door de terugkerende thema’s, interviews met artiesten en de muziekrecensies een hoge bewaarfunctie heeft. BEAM is een tijdschrift waarin de adverteerder een grote groep jongeren bereikt.

Wilt u meer weten over de advertentiemogelijkheden van onze bladen neemt u dan contact op met advertentiebureau Koninklijke BDU Uitgevers B.V.

Bel 0342-494883, e-mail tijdschriften@remove-this.bdu.nl of klik voor tariefkaarten of contact met de BDU op de links aan de rechterkant.